Jag har precis varit duktig och mediterat mina tio minuter. Jag tycker fortfarande att det är väldigt, väldigt svårt. Och det kommer det säkert vara under ganska lång tid. Men jag tror det gäller att vara envis och inte ge upp, för en dag så börjar det plötsligt bli lite lättare. Om några dagar kommer jag komma med ett tips på hur man kan komma igång med sina meditation.
 

Idag ska jag alltså iväg på ett litet äventyr med Madame Rull och en av de finaste. Färdtjänst hämtar mig strax efter nio och sedan möter min kompis upp mig och rullar mig till ett fik där det bara serveras raw food. Där ska vi sedan äta lunch. Sedan ska min pappa möta upp mig och rulla mig vidare till min syster för mys med två små Hjärtan.

1 kommentarer

Yasmin

30 Apr 2014 11:40

Heja dig och lycka till med meditationen! Läste på en del om mindfulness och meditation, testade lite men tyckte det verkade svårt eller att jag inte riktigt fatta grejer. Får se om jag får för mig att testa mer ordentligt någon annan gång men läser gärna om hur det går för dig:)

Svar: Åh, tack ska du ha! Ja, det är verkligen svårt och jag kämpar för att inte ge upp. Jag ska komma med ett litet tips om några dagar. Kanske kan du nappa på det!
vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej