Igår var det tänkt att jag skulle packa allting och förbereda allting inför resan till Göteborg. Jag plockade fram lite småsaker under morgonen, men redan nio på morgonen var jag alldeles för trött för att fortsätta och fick då bädda ner mig i soffan. En halvtimme senare sov jag och vaknade av mitt alarm två timmar senare. Jag hade ingen som helst lust att vakna, jag var så trött. Men det var bara att hinka i sig kaffe och vakna till liv, fortfarande framför min serie. Jag tittade i några timmar till, oförmögen att göra något annat. När eftermiddagsmedicinen verkade tillsammans med citodonet kunde jag börja förbereda mer på riktigt inför resan.
 
 
Adrenalinet satte igång och fick mig att orka mer än jag trodde. Men att tvätta håret orkade jag inte, så det fick min mamma göra på mig. Jag stupade i säng tidigt, adrenalinpåslaget kostade mycket.
 
 
Men nu är det en ny dag, adrenalinet börjar komma igång och och två och en halv timme sitter jag i bilen på väg till tåget.

4 kommentarer

Yasmin

24 Nov 2014 10:55

Åh håller tummarna för dig att du ska få en bra resa! <3

Svar: Tack fina, det var en fantastisk resa!
vinglamedvingar.blogg.se

Linda

25 Nov 2014 20:13

Hoppas du kan få njuta av din utflykt. Du är verkligen värd att få ta del av det du tycker så mycket om!! Kram till dig vännen!! 💖💖

Svar: Tack så mycket. Jag är så glad att jag kom iväg. Kram
vinglamedvingar.blogg.se

Maria

25 Nov 2014 21:23

Hoppas att du kom iväg till Göteborg och kan genomföra det du planerat, det är du verkligen värd!

Svar: Tack så mycket. Jag kom iväg och det är jag så glad för!
vinglamedvingar.blogg.se

Linda

26 Nov 2014 16:34

Så tomt här utan dina fina inlägg... Hoppas att du har det bra. Kram!! 💖

Svar: Nu är jag tillbaka! Jag hade det så fint så, tack. Kram
vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej