Som vanligt har jag slösat tid framför min serie. Jag fick lite sällskap på förmiddagen då min pappa var här för att städa Guldhjärtats bur. Guldhjärtat var på bushumör och hittade på små hyss som jag kunde se från soffan. Det är bra fint att ha honom så jag får le åt något då och då.
 
 
När klockan var halv tolv somnade jag och vaknade tre och en halv timme senare. Då gjorde det vansinnigt ont i hela kroppen och alla leder var rejält låsta och det tog tid att mjuka upp dem.
 
 
Imorgon ska jag upp tidigt för jag ska äntligen få prova ut en elrullstol. Jag skulle egentligen provat ut den för en månad sedan, men fick då en läkartid som det var viktigt att jag gick på.
 
 
Så nu sköljer jag ner sömntabletterna och hoppas att jag snart kan få gå och lägga mig och sova igen.

Kommentera

Publiceras ej