Hej!

Det var så längesedan jag skrev här att jag knappt minns hur man gör. Jag har fått många kommentarer om varför jag försvann, många har önskat att det inte har med försämring att göra men tyvärr så är det därför. En rejäl försämring. MEN! Med försämringen har det också kommit nya svar på varför jag är så sjuk som jag är. Jag har varit både i London och Barcelona och träffar neurokirurger. Allt handlar om nacken. Den är extremt instabil och jag har 5 olika skador som inte har kunnat upptäckas i Sverige.

Jag hoppas att jag redan imorgon eller åtminstone i veckan kan skriva ett inlägg och berätta mer.

Tack för att ni har fortsatt att bry er och fortsatt att titta in här. Det har varit otroligt värmande att se. Jag har dessvärre inte orkat svara, men jag har fått en ny medicin nu så förhoppningsvis kan jag kanske börja skriva lite igen.
 
Tack för ert stöd!

Kommentera

Publiceras ej