Det är egentligen dags att gå och sova nu. Ögonen är nästintill omöjliga att hålla öppna. Och när de väl är öppna ser jag dubbelt. Så jag vet inte vilket som är att föredra när jag nu ska försöka skriva här. Vi får väl se hur det går.

 

Jag har haft migrän idag. Och trots att jag borde ha sovit bort större delen av dagen, då kroppen verkligen krävde sömn, så kämpade jag emot så mycket jag bara kunde. Men tillslut valde kroppen att söva ner mig och jag somnade trots att jag stretade emot.

 

Sedan ringde det på dörren och där stod mamma med en ny värmefilt under armen! Hur bra kan man vara? Den är riktigt mysig och varm och vi kommer väldigt bra överens.

 
Nu somnade jag mitt i skrivandet också, så nu är det nog verkligen dags att gå och lägga sig!

1 kommentarer

Lexie

02 Jun 2014 11:09

Åh känner igen mig när det gäller somnandet, vad det kan vara besvärligt med dubbelseende och trötta ögon som bara svider. Tänket ofta på dig. Kram

Svar: Ja, det kan det vara. Jag brukar få blunda med ena ögat ifall jag ska kunna urskilja någonting. Åh, tack detsamma! Kramar
vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej