Den här dagen har varit lika spännande som alla andra dagar. När klockan blev nio slocknade jag och vaknade av mitt alarm två och en halv timme senare när min mamma kom in i min lägenhet för att hämta min tvätt. Ni kan ju gissa vad jag gjorde när jag vaknat? Jodå, tittade på min serie minsann.
 
 
Nu är jag redo att sova igen, men då jag förmodligen kommer vara nerbäddad för kvällen om två timmar så är det väl lika bra att försöka hålla sig vaken. Men det är så svårt för ögonlocken är hopplöst tunga och jag är inte särskilt motiverad till att vara vaken heller eftersom allt känns så förbannat eländigt... Det enda jag gör när jag är vaken är att ta död på mina hjärnceller när jag ligger och slösar livet på dumma serier. Då kan jag likagärna sova, det måste ju vara det mest hälsosamma alternativet.
 
 
Så med detta icke muntra inlägg önskar jag er en trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej