Det är tydligen julafton imorgon och jag vill mest att allt ska vara över. Hela december får gärna ta slut nu på en gång. Jag vill göra mig av med tjugohundrafjorton och få påbörja ett nytt år. Tjugohundrafemton. Ett år som ska bli bra. Ett år som ska ägnas åt att läka, för att sedan tjugohundrasexton kunna börja leva på riktigt igen.
 
 
För jag kan inte fortsätta såhär. Men är det ens möjligt för mig att läka ut och få ett liv igen? Jag vill tro det. Jag skriver som om det är möjligt, men innerst inne pickar ett panikslaget hjärta som inte tror att det någonsin kan bli bra. Men den tanken står jag inte ut med. Inte alls. Jag kan inte hantera det här. Jag vill ha ut för mycket av livet för att nöja mig med att sova och vila bort resten av tiden jag har kvar på jorden.

1 kommentarer

Linda

24 Dec 2014 00:04

Önskar dig en God Jul min vän! Kram!! 💖💖

Svar: Förlåt att det tagit mig tid att svara, önskar dig God Jul såhär i efterhand och hoppas att du har haft fina dagar! Kram
vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej