Det finns inga planer för dagen och det känns så väldigt skönt! Jag vet ju dock att jag även tycker att det är väldigt jobbigt med att vila och göra ingenting, men just för tillfället känns det bara bra och skönt att slippa göra någonting idag!

 

Symtomen är många på grund av överarbetning. Halsen och mina körtlar börjar svida och göra ont då och då, sedan går det över igen. Det brukar vara ett tecken på att jag kört på alldeles för hårt. Och det blir inte bättre i kommande vecka då jag har hela fyra läkarbesök som jag måste gå på. Men jag går ju till doktorn för att få hjälp med saker och ting, så det är väl bara bra att jag ska dit.

 

Min enda plan för dagen är att i lugn och ro sitta med gitarren och försöka skapa någonting vackert. Jag hoppas jag orkar med det i alla fall.

Kommentera

Publiceras ej