Sedan jag kom hem från Göteborg har jag varit så oerhört kraftlös. Jag har varit alldeles lamslagen av trötthet och så orkeslös att jag knappt orkat äta eller dricka. Jag bara sover och sover.
 
 
Igår vaknade jag halv fyra på morgonen och kröp ihop i soffan framför min serie. När klockan var sex låg jag med datorn på magen och höll på att skriva ett blogginlägg, men jag somnade mitt i en mening och vaknade en timme senare, ganska förvirrad. Jag tvingade i mig frukost men orkade inte sitta upp så snart låg jag hopkrupen igen framför min serie. Jag somnade igen mellan nio och tio. När jag vaknade fortsatte jag titta på serien.
 
 
Jag tittade och tittade och när klocka  var tolv slocknade jag än en gång och vaknade när klockan var två. Då gjorde det så vansinnigt ont i mitt ena ben och jag kunde inte röra det. Jag kämpade med att lyfta det eller böja det men det var omöjligt. Jag skulle precis ringa mina föräldrar för att be någon av dem komma och böja mitt ben, men just då lyckades jag få benet i rörelse.
 
 
På kvällen släpade jag mig över till mina föräldrar för att få i mig lite mat och när klockan var åtta släckte jag lampan och somnade för kvällen.

Kommentera

Publiceras ej