Jag är hemma igen. Efter tre dagar i Göteborg har jag nu kastats in i mitt tragiska, mörka liv igen. Och det gör mig alldeles kallsvettig och illa till mods. Det har varit så skönt att komma ifrån min gråa vardag, därför känns det så hemskt att behöva stå öga mot öga med mitt elände igen.
 
 
Men jag är så glad att jag kom iväg. Oerhört glad. Och jag tar med mig så mycket jag kan av denna resan i hjärtat och tänker att allt det där lyckliga kanske motar bort det som är mindre lyckligt.
 
 
Tack för att ni kommenterat trots att det varit tyst här. Tack för att ni önskat mig en trevlig resa. Och tack för att ni varit oroliga över min tystnad.
 
 
Jag är alldeles för trött att berätta om min resa just nu. Jag ska försöka få i mig lite frukost och sedan tror jag att det är dags att sova igen.

1 kommentarer

funlan

28 Nov 2014 10:29

Så roligt att du haft så fina dagar i Gbg, trots att det säkert tidvis varit jobbigt. Förhoppningsvis håller den där sköna känslan i sig ett tag, eller iaf kommer tillbaka ibland och knuffar bort det mörka!

Svar: Jag är så glad att jag kom iväg. Jag kommer leva på det länge, även om det tog mycket på krafterna. Men ibland är det helt enkelt värt det.
vinglamedvingar.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej